The Kitchen Bitch

Hej kära läsare! Du har nu kommit till min fitness blogg där jag delar mina bästa tips på recept och olika träningsformer. Alla har olika mål med sin träning och just nu fokuserar jag på uttagningen till polishögskolan! The kitchen Bitch är vad jag kallas när jag håller till i Köket!

Äppel smörgås

Publicerad 2015-04-13 11:06:00 i Allmänt, Recept, Tips,

Hejsan!
 
Steg upp 7:30 imorse för att sitta och plugga! Jag har massor av plugg idag. uppgift ska in senast 00:00 inatt och jag ska svara på 57 frågor...Jag fick boken i fredags och jag började igår (som ni kanske såg i förra inlägget). Jag satt i flera timmar sen upptäckte jag imorse att jag hade svarat på helt andra frågor! Jag blev så fruktansvärt arg! Nu har jag alltså 57 ANDRA frågor som jag ska hinna igen till inatt!! AHHH, fruktansvärt!!!
 
 
Gjorde dessa godingar till pluggandet idag! Äpple "Smörgås" med granola och kanel samt en halv banan :D Mums!
Jag brukar även ha ekologisk, osötat jordnötssmör men nu hade vi inget hemma så det fick bli utan :)
 
// Emelie

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-13 11:08:10

Det där ser ju faktiskt riktigt gott ut! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-13 11:08:12

Det där ser ju faktiskt riktigt gott ut! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-13 11:08:14

Det där ser ju faktiskt riktigt gott ut! :D

Svar: Det är det också :D
thekitchenbitch.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela