The Kitchen Bitch

Hej kära läsare! Du har nu kommit till min fitness blogg där jag delar mina bästa tips på recept och olika träningsformer. Alla har olika mål med sin träning och just nu fokuserar jag på uttagningen till polishögskolan! The kitchen Bitch är vad jag kallas när jag håller till i Köket!

Fredags träning

Publicerad 2015-04-10 21:31:00 i Allmänt, Tips, Träning,

 
Halloj fredagsälskare!
 
Idag på eftermiddagen såg jag ett träningstips på en annan blogg som jag tänkte testa idag! Gick bra faktiskt...Då börjar man med 10 min powerwalk som uppvärmning, sen springer man snabbt i 1 minut, sen powerwalk i 2 minuter. Så springer man igen 1 minut och sen går 2 minuter. Så kör man så i 30 minuter. Tänkte köra detta typ 3 gånger i veckan. Test du med vet ja :D
Efter löpningen blev det fredagsmys med nötter, mörk choklad och morötter! Mums!!
 
Förresten...Vill bara Tacka Lollo som var grym på att färga mitt hår! Älskar det!
 
Puss o kram!
 
// Emelie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela