The Kitchen Bitch

Hej kära läsare! Du har nu kommit till min fitness blogg där jag delar mina bästa tips på recept och olika träningsformer. Alla har olika mål med sin träning och just nu fokuserar jag på uttagningen till polishögskolan! The kitchen Bitch är vad jag kallas när jag håller till i Köket!

Glad Påsk!

Publicerad 2015-04-05 11:26:57 i Allmänt,

Hallå allihopa!

Igår kväll blev det påskmiddag. Glömde ta bilder så ni får fantisera lite haha! Jobbade hela dagen igår och åkte sen i panik till innebandy matchen. Vi förlorade dock med 4-2 men jag tyckte vi kämpade bra ändå! Stolt över allas insats och glädje.

Idag jobbar jag också. Har jobbat varje dag den här veckan, är helt slut nu! Men efter jobbet idag blir det påsk lunch/middag hos farmor! Tycker inte synd om mig haha XD 

// Emelie 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela