The Kitchen Bitch

Hej kära läsare! Du har nu kommit till min fitness blogg där jag delar mina bästa tips på recept och olika träningsformer. Alla har olika mål med sin träning och just nu fokuserar jag på uttagningen till polishögskolan! The kitchen Bitch är vad jag kallas när jag håller till i Köket!

Påsk middag hos Farmor

Publicerad 2015-04-06 11:48:00 i Allmänt, Tips,

Halloj!
 
Igår käkade vi Lunch/Middag hos farmor med hela släkten! Det var jätte trevligt, med mycket mat och skratt! 
 
 
..Ägg med majonäs och räkor/rödlök...
 
 
 
...Hemagjord knäckebröd....
 
 
...Porterstek...
 
 
...Brysselkålsgratäng...
 
 
...Västerbottenpaj...
 
 
 
...efterätten blev denna fantastiska tårta, mandelbotten med chokladmousse och daim topping...

 
Alltid lika roligt att få träffa släkten och fylla på med god mat! Nu börjar en ny vecka och det är bara 18 dagar kvar till Uttagningen! Är så nervös men samtidigt taggad...Det känns som det var igår som jag fick reda på att jag ska dit! Vad kommer vi att göra, är jag tillräckligt tränad bla bla bla, kan inte sluta tänka på det! Jag har inga höga förväntningar för det kan krävas kanske 3, 4 uttagningar för att komma in. 
Nu ska jag bara fokusera och göra mitt bästa när det väl blir dags. 
 
// Emelie
 

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2015-04-06 11:51:21

massa gott :D

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-04-06 12:04:24

mums

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela