The Kitchen Bitch

Hej kära läsare! Du har nu kommit till min fitness blogg där jag delar mina bästa tips på recept och olika träningsformer. Alla har olika mål med sin träning och just nu fokuserar jag på uttagningen till polishögskolan! The kitchen Bitch är vad jag kallas när jag håller till i Köket!

Plättar

Publicerad 2015-04-06 21:44:37 i Allmänt, Recept, Tips,

 
 
Hejsan alla glada!
 
Idag till Lunch blev det nyttiga plättar med turkisk yoghurt och päron. 
 
Recept hittar ni längre ner...
 
 
Recept:
 

* 1 dl Havregryn
* Päron
* Turkisk yoghurt
* 2 ägg
* 1 msk Kokos
* Ev.Honung
* kokosolja
* Kanel
 
Hur gör man:
 
Mixa ägg, havregyn, kokos och honung efter smak. Värm upp en stekpanna med lite kokosolja och häll i lite av smeten och stek tills de fått en gyllenbrun färg. Lägg sedan upp plättarna på ett fat och garnera med lite turkisk yohurt, päron, kanel och även lite honung. Servera och njut av dessa nyttiga plättar! 
 
Päron använder jag för att de blir lite sötare, man kan även ha bär eller annan frukt om man vill. 
 
// Emelie 
 
 

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2015-04-06 21:48:37

Mums :D

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-04-07 10:11:42

Mumsigt :D

Postat av: Linn Strömberg

Publicerad 2015-04-07 14:25:01

Åh vad gott!!

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2015-04-07 17:18:51

Oj, aldrig hört talas om!

Svar: Haha :D plättar med päron?
thekitchenbitch.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela