The Kitchen Bitch

Hej kära läsare! Du har nu kommit till min fitness blogg där jag delar mina bästa tips på recept och olika träningsformer. Alla har olika mål med sin träning och just nu fokuserar jag på uttagningen till polishögskolan! The kitchen Bitch är vad jag kallas när jag håller till i Köket!

Powerwalk

Publicerad 2015-04-08 21:43:42 i Allmänt, Tips, Träning,

Hejsan!
Idag tog jag en 2 timmars Powerwalk innan lunch! Riktigt skönt...bjuder på lite bilder från promenaden...





Blev jobb på kvällen så jag kunde inte träna fotboll tyvärr, samma sak imorgon. På fredag blir det simning! 
Ha det gött!

// Emelie 

Kommentarer

Postat av: tommy

Publicerad 2015-04-09 00:02:35

härligt

Postat av: Yasmine mamma till Dennis och Angelina

Publicerad 2015-04-10 20:21:58

Tack fina du ha en bra kväll kraaam

Svar: Detsamma :D Kram kram
thekitchenbitch.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela