The Kitchen Bitch

Hej kära läsare! Du har nu kommit till min fitness blogg där jag delar mina bästa tips på recept och olika träningsformer. Alla har olika mål med sin träning och just nu fokuserar jag på uttagningen till polishögskolan! The kitchen Bitch är vad jag kallas när jag håller till i Köket!

Snack till pluggandet...

Publicerad 2015-04-12 20:22:40 i Allmänt, Recept, Tips, Träning,

 
 
 
Hejsan!
 
Imorse tog jag en springtur i ca 30 minuter! Det var jobbigt måste jag säga...Jag är känslig mot pollen och nu när jag sprang så blåste det väldigt mycket! Jag tror jag nös typ 30 gånger! det var jätte jobbigt att andas och det kliade i näsan och ögonen hela tiden! Hemskt...
Hur som helst så körde jag lite styrka när jag kom hem, jag gjorde mitt magprogram som jag skrev upp i ett tidigare inlägg. 
 
Nu sitter jag med min dator i knät och naturkunskaps boken brevid mig. Man blir lätt ofukuserad, som ni märker eftersom jag sitter och skriver det här inlägget haha. Men då tänkte jag skriva ett tips som jag brukar göra när jag pluggar och blir lätt distraherad, göra en liten plocktallrik med frukt! Enkelt, billigt, och snabbt att göra iordning. Jag hade banan, äpple och ananas på min tallrik :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela