The Kitchen Bitch

Hej kära läsare! Du har nu kommit till min fitness blogg där jag delar mina bästa tips på recept och olika träningsformer. Alla har olika mål med sin träning och just nu fokuserar jag på uttagningen till polishögskolan! The kitchen Bitch är vad jag kallas när jag håller till i Köket!

Squat challange

Publicerad 2015-04-16 10:36:00 i Allmänt, Tips, Träning,

Halloj!
 
Hade tänkt testa squat challange, har ni hört talas om det? Söker man på google så finns det massor av olika utmaningar där man i 30 dagara ska köra squats, och öka för varje dag. Jag hade alltså tänkt testa detta och se om rumpan blir fastare efter en månad :P En liten rolig utmaning tyckte jag. 
 
Jag började igår med 50 st, och idag blir det alltså 55 :) Tillslut ska man alltså kunna göra 250 st. Oh my...Wish me luck!
 
// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela