The Kitchen Bitch

Hej kära läsare! Du har nu kommit till min fitness blogg där jag delar mina bästa tips på recept och olika träningsformer. Alla har olika mål med sin träning och just nu fokuserar jag på uttagningen till polishögskolan! The kitchen Bitch är vad jag kallas när jag håller till i Köket!

Våren är här!

Publicerad 2015-04-14 12:50:09 i Allmänt, Recept, Tips, Träning,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejsan Hejsan!
 
Idag har det varit fantastiskt väder måste jag säga! Blev så glad imorse. Tog en springtur i elljusspåret som btw är världens mest drygaste  elljusspår i världshistorien! Fy..Men det är som sagt skönt efteråt! 
Efter det gjorde jag min dagliga smoothie som jag kanske inte har skrivit om tidigare! Men varje gång jag har tränat eller bara varit ute så gör jag en protein smoothie. Den innehåller 2-3 dl mjölk, en halv banan och 1 dl proteinpulver med jordgubbssmak! Super god! 
 
// Emelie

Kommentarer

Postat av: Liisa Lindstrom

Publicerad 2015-04-14 13:19:18

Vilka härliga bilder! :)
Vad är det för spår?

Svar: Det är i örsundsbro :) mellan Uppsala och Enköping! Riktigt jobbigt
thekitchenbitch.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela